Brev:
Overgangskost - 6 mdr. vil ikke spise med ske
30. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Overgangskost - 6 mdr. vil ikke spise med ske
Vores søn er 6 mdr. Han får skiftevis NAN1, NAN2 og Vælling, og det spiser han, der har vi ingen problemer.
Men vi har i knap 14 dage prøvet at give ham lidt hirsegrød og mos. Vi får da knap 5 tsk i ham, men det er ikke lige det han vil. Han spytter det ikke ud, men får det spist. Han vil bare ikke åbne munden. Jeg har prøvet, at "snyde" ham, ved at lade som om han får sin flaske og så snart han åbner munden så får jeg lige en mundfuld i ham.
Skal vi virkelig bare sige: "Gider han ikke at have det, så skal han da heller ikke og så bare nøjes med MME på flaske".
Jeg har ikke lyst til at tvinge ham, men er også lidt bange for at han bare vil nøjes med flaske, da det jo ikke er noget han skal arbejde for at få ned.
Men hvad kan jeg elles gøre?
Hilsen
Conny